Cristina Miclea

Director de Marketing

Albalact

Cristina Miclea este, din 2010, Directorul de Marketing al Albalact – liderul pieței românești de lactate și, în prezent, parte a grupului internațional Lactalis.
Cristina coordonează strategiile de poziționare si dezvoltare ale brandurilor și produselor companiei și implementarea campaniilor de lansare si comunicare și inițiază proiecte de cercetare pentru obiceiuri și atitudini de consum.
A finalizat cu succes cele mai importante si de amploare proiecte ale companiei: rebranding-ul Zuzu (2010), lansarea brand-ului Raraul la nivel national (2010), lansarea celui mai modern ambalaj de lapte – bidonul de plastic cu maner (2014), lansarea in premiera a iaurtului proteic Zuzu Stors (2016), relansarea brand-ului tradițional Albalact (2016), dezvoltarea portofoliului de deserturi Zuzu Dolce, lansarea portofoliului de iaurt grecesc Zuzu Divin (2018), lansarea brand-ului Zuzu in categoria BIO.
Cristina este absolventa a Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii “Babes Bolyai” din Cluj Napoca, cu specializare în Marketing și are o experiență de marketing de 20 de ani, dobândită în companii de renume.

Rezumat prezentare:

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial