Tudor Mihăilescu, Director General Freshful by eMAG
Tudor Mihăilescu
Director General Freshful by eMAG
#Când logistica devine superputere

Tudor Mihăilescu este Director General Freshful by eMAG, Senior Vice President și Chief Operating Officer în cadrul grupului eMAG. Cu o experiență extinsă în leadership, strategie și transformare organizațională, coordonează proiectele de creștere pentru (ex) Tazz, Fashion Days, PCGarage, Flip și Freshful. De-a lungul carierei, a coordonat investiții strategice și echipe extinse în retail, e-commerce și logistică operațională, având un rol esențial în dezvoltarea și transformarea unor business-uri de anvergură internațională.

Florina Dobre, CEO Bringo România
Florina Dobre
CEO Bringo România
#Retail Talks

Florina este CEO-ul Bringo România, unde îmbină experiența vastă din telecomunicații și retail cu pasiunea pentru transformare digitală și inovație orientată spre client. Alăturându-se Carrefour România în 2019, după 16 ani de leadership la Vodafone România, Florina a contribuit cu succes la automatizarea proceselor și îmbunătățirea experienței clienților, consolidându-și reputația de lider vizionar, cu o abordare umană și orientată spre rezultate.

Lubomir Spasov, Country Topline Unit Leader Danone România
Lubomir Spasov
Country Topline Unit Leader Danone România
#Navigating for Growth in Uncertain Waters

Lubomir Spasov a preluat începând cu 1 aprilie funcția de Country Topline Unit Leader Danone România după ce a ocupat anterior poziția de Director Vânzări în cadrul Danone Bulgaria. Lubomir Spasov s-a alăturat echipei Danone în 2015 unde a avut diverse roluri de management în cadrul Danone Bulgaria, incluzând Commercial Development Manager, National Field Sales Manager și National Key Account Manager.

Cu o experiență de peste 23 de ani în retail și FMCG, Lubomir Spasov a avut un parcurs remarcabil în cadrul unor companii internaționale de renume precum Maxium Bulgaria, Devin și British American Tobacco.

Dan Fotescu, Director of Logistics Auchan Retail România
Dan Fotescu
Director of Logistics Auchan Retail România
#Logistics Talks

Dan Fotescu este director în cadrul departamentului de logistică al Auchan Retail România, funcție pe care o deține de aproape 4 ani. Un profesionist cu o experiență de peste 23 de ani în domeniul Supply & Logistică, și-a început cariera cu roluri operaționale și de coordonare echipe în producție, ulterior preluând diferite direcțiuni operaționale și roluri de manager de proiect pentru dezvoltare automatizări și noi sisteme în logistică. Este un lider dedicat, concentrat pe dezvoltarea echipelor de management și pe implementarea celor mai bune practici în logistică și supply chain.

A absolvit Universitatea Politehnica din București și deține un master în Managementul Operațiunilor Logistice.

Experiența sa profesională este împarțită pe mai multe țări și diferite domenii precum FMCG, servicii logistice, instalații și construcții sau retail alimentar și nealimentar.

Emilian Dinică, Supply Chain Director PepsiCo East Balkans
Emilian Dinică
Supply Chain Director PepsiCo East Balkans
#Transformarea lanțului logistic prin automatizare, digitalizare și dezvoltarea competențelor

Cu o experiență de peste 18 ani în Supply Chain, Emilian Dinică s-a alăturat echipei PepsiCo în 2018, ocupând de-a lungul timpului roluri precum Manager al echipei Marketing Equipment, Manager de Producție la fabrica Dragomirești, East Balkans Transformation Manager și Central Europe Transformation Manager.

În calitate de Supply Chain Director pentru East Balkans, Emilian Dinică este responsabil de implementarea strategiei de Supply Chain pentru East Balkans, de optimizarea proceselor, de maximizarea nivelului de performanţă al hub-urilor operaţionale şi de producţie, precum şi de sprijinirea iniţiativelor PepsiCo Positive.

Mihai Neagu, CEO Perla Harghitei și Apemin Tușnad
Mihai Neagu
CEO Perla Harghitei și Apemin Tușnad
#Entrepreneur Talks

Mihai Neagu, inginer economist la bază, ocupă în prezent poziția de CEO al grupului de firme Perla Harghitei&Apemin Tușnad, făcând naveta, cu plăcere, între zona aglomerată a Bucureștiului și zona liniștită, curată și cu oameni calzi din centrul Transilvaniei.

Zona de vânzări a fost și a rămas „marea sa dragoste”, mai ales pentru libertatea de a decide pentru el și echipa sa, împreună cu oamenii din echipa lui. Profesional, a urcat treaptă cu treaptă și a înțeles nevoile oamenilor din organizații, ceea ce l-a modelat ca profesionist și om. „Am fost motivat, rănit, trântit la pământ, ridicat din nou, însă un lucru este cert, acela că am ajuns să mă cunosc și să pot, cu ușurință, recunoaște modele de personalitate din jurul meu”, spune Mihai.

Pasiunile sale sunt călătoriile cu motocicleta și yachtingul sportiv, de performanță.

Dan Dehenes, Director Executiv Logistică Kaufland România
Dan Dehenes
Director Executiv Logistică Kaufland România
#Logistica: rețeaua invizibilă dintre oameni și succes

Cu o experință de peste 15 ani în logistică, dintre care 13 ani în Kaufland România, Dan Dehenes este recunoscut nu doar pentru expertiza sa în logistică cât și pentru calitățile sale de lider, abilitățile de comunicare dar mai ales pasiunea pentru ceea ce face.

După ce s-a format in Germania, unde a și studiat, Dan conduce de peste 12  ani, cel mai tehnologizat depozit al companiei situat în orașul Turda.

Recent, s-a implicat activ, fiind si mentor, în lansarea primului program de Studiu Dual Universitar în Logistica Operațională în cadrul Facultății de Științe Economice a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia. Acesta este un proiect educațional cu structură aplicată, care îmbină pregătirea academică oferită prin cursurile universitare cu formarea practică desfășurată direct în companie, încă din timpul studiilor.

Daniela Jordanovski, Manager Marketing, Achiziții și Regiune Vânzări dm drogerie markt România
Daniela Jordanovski
Manager Marketing, Achiziții și Regiune Vânzări dm drogerie markt România
#Retail Talks

Daniela Jordanovski este Manager Marketing, Achiziții și Regiune Vânzări la dm drogerie markt România. Cu aproape două decenii de experiență, Daniela se distinge printr-o abordare de leadership centrată pe oameni, fundamentată pe pregătirea sa în psihologie. Ea este un promotor al inovației și dezvoltării potențialului individual, încurajând crearea unui mediu de lucru bazat pe colaborare și performanță.

Expertiza sa include pionieratul strategiei omnichannel a dm România, cu lansarea și scalarea platformelor digitale, precum și dezvoltarea și implementarea strategiei de preț „mereuavantajos,-” ca o nouă dovadă a angajamentului său față de construirea încrederii și loialității clienților prin stabilitate și înțelegerea consumatorului.

Crede în importanța sustenabilității și responsabilității sociale, contribuind activ la crearea unui impact pozitiv atât în mediul de business, cât și în comunitate.

Bogdan Lupu, Director of Loyalty & Mobile Carrefour România
Bogdan Lupu
Director of Loyalty & Mobile Carrefour România
#Retail Talks

Bogdan Lupu este Director of Loyalty & Mobile Product la Carrefour România, având peste 11 ani experiență în Digital, Loyalty și eCommerce. Cu studii în Advertising și Marketing în Marea Britanie și un Master în Economie și Administrarea Afacerilor în Barcelona, Bogdan a lansat mai multe produse digitale, inclusiv programul de fidelizare Act for Good, aplicația mobilă Carrefour, și serviciul Self Scan.

În rolul său actual, coordonează strategia de loializare, produsele mobile și optimizarea continuă a experienței digitale pentru a crește frecvența și relevanța interacțiunii clienților Carrefour. Bogdan crede că tehnologia și datele pot construi conexiuni autentice cu consumatorii și pot transforma experiența de shopping într-un mod inovator, orientat spre binele comunității.

David Alb, Chief Executive Officer Senneville
David Alb
Chief Executive Officer Senneville
#Entrepreneur Talks

David Alb este CEO-ul Senneville, un brand românesc dedicat producției de deserturi, cu o viziune clară de extindere atât pe piața locală, cât și pe cea internațională.

Pasionat de producție, dezvoltare de business și parteneriate B2B, David susține activ colaborarea cu producători locali și crede în puterea parteneriatelor strategice cu retaileri pentru a sprijini creșterea sustenabilă.

Prin Senneville, urmărește să aducă pe piață produse autentice, care reflectă respectul pentru calitate și tradiție.

Hrvoje Stakor, Sales Director Coca-Cola HBC România
Hrvoje Stakor
Sales Director Coca-Cola HBC România
#Reframing Growth: How OBPPC Reshapes Value in Modern Retail
Irina Manuela Butnaru, Head of Corporate Communications and Public Affairs PENNY România
Irina Manuela Butnaru
Head of Corporate Communications and Public Affairs PENNY România
#Interviu One to One

Cu o experiență de peste 15 ani în comunicare, Irina Butnaru se ocupă de dezvoltarea și implementarea strategiei de relații publice, public affairs și responsabilitate socială corporativă la PENNY. Crede cu tărie în comunicarea #delaOmlaOm care sprijină construirea unor parteneriate valoroase între colegi, parteneri și comunități.

Irina este absolventă a Facultăţii de Comerţ din cadrul Academiei de Studii Economice din București, care a fost urmată și de un master în Economie la University of Applied Sciences din Berlin. De asemenea, a obținut și o diplomă internațională în Relații Publice la The Chartered Institute of Public Relations din Londra. În prezent, urmează cursurile de Executive MBA în cadrul BBS-ASE (Româno-Canadian).

Susține sesiuni de coaching și este preocupată de noile tehnologii, mediul digital și modul în care acestea influențează emoțiile și psihologia individului. Susține voluntariatul, îl promovează și îl practică atât în România, cât și în străinatate.

Adrian Baban, Head of Trade Marketing HEINEKEN România
Adrian Baban
Head of Trade Marketing HEINEKEN România
#Reframing value through innovation

Adrian Baban este Head of Trade Marketing în cadrul companiei HEINEKEN România, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul comercial acoperind arii precum trade și shopper marketing, marketing, vânzări, route to market și dezvoltarea afacerii. Pe parcursul carierei a lucrat atât cu echipe locale cât și globale, în proiecte strategice de excelență și transformare comercială, în diferite industrii (FMCG, Electro IT, Pharma).

Adrian este certificat PCC (Professional Certified Coach) și este pasionat de a transforma complexitatea prin pragmatism în rezultate tangibile, fie că este vorba de strategii comerciale, oameni sau idei.

 

Romina Ardelean, Business Growth Lead YouGov România
Romina Ardelean
Business Growth Lead YouGov România
#FMCG on the Edge: Play it Safe or Play it Real?

Romina este un fost jurnalist de business devenit cercetător de piață, care vine cu o abordare 360 de grade datorită expertizei sale puternice, de aproape 20 de ani, în domeniul FMCG. 

În prezent, scopul ei este să ajute companiile să facă față complexității contextului actual de piață, transformând datele panelului de cumpărători în informații de afaceri acționabile, care generează venituri pentru brandurile companiilor. Și face acest lucru cu succes de mai bine de opt ani pentru unii dintre cei mai mari jucatori din industrie, deopotrivă producători și retaileri, în calitate de consultant de încredere.

Începând cu noiembrie 2021, Romina și-a asumat obiectivul de a găsi rute de creștere și de a crea inițiative strategice pentru întreg portofoliul de clienti YouGov Shopper din poziția de Business Growth Lead. Ea este, de asemenea, Retail Cluster Lead pentru România.

YouGov Shopper Romania [anterior GfK Consumer Panel până în 2023], parte a grupului global de cercetare de piață YouGov, oferă acces la o expertiză bogată și date de calitate provenite din paneluri de consumatori. Cu operațiuni în Europa, America, Orientul Mijlociu, India și Asia Pacific, YouGov are acces la un panel unic de milioane de membri înregistrați în 55 de țări, care cuprinde aproximativ 21 de milioane de acte de cumpărare și milioane de seturi de date interconectate. 

Cristian Roșca, Supply Chain Director Macromex
Cristian Roșca
Supply Chain Director Macromex
#Interviu One to One

Cu o experiență de peste 25 ani în FMCG, Cristian Roșca s-a alăturat echipei Macromex în 2004 ca și membru al departamentului de marketing pe care l-a și condus pentru o perioadă de timp. Inițiator și dezvoltator al proiectului brand propriu Macromex - "Edenia" între 2009 – 2010, Ciprian continuă în 2011 cu înființarea Departamentului Supply Chain unde, împreună cu echipa sa, contribuie la dezvoltarea permanentă a portofoliului de produse - branduri proprii și partenere - și la coordonarea activităților de supply și demand planning.

„Să-ți dorești, să cauți, să găsești și implicit să oferi către piață acele experiențe care-i pot determina atât pe consumatori, cât și pe parteneri să exclame admirativ « wow, la asta nu m-aș fi gândit, deci se poate» reprezintă esența activității de Supply Chain în Macromex. Pasiunea, dedicația, perseverența și, nu de puține ori, intuiția ne-au ajutat să transformăm proiecte aparent greu realizabile în povești de succes și repere pentru piața de frozen food din România", susține Cristian.

Paul Niță, General Manager, ID Logistics și Președinte ARILOG
Paul Niță
General Manager, ID Logistics și Președinte ARILOG
#Eficiența logistică în 2025: trenduri și provocări

Paul Niță este specialist în logistica din România cu peste 20 ani de experiență în operațiuni de depozitare, WMS, implementări proiecte mari, optimizarea proceselor logistice și dezvoltarea business-ului specific 3PL. Paul și-am început cariera în departamentul financiar contabil și a continuat în vânzări și transport, urmând să se dedice complet logisticii din anul 2007.

În ultimii 18 ani a condus diverse echipe de specialiști, echipe implicate în administrarea de depozite mari, operațiuni complexe și dezvoltare de business pe diverse segmente: industrial, fashion, ecomm, FMCG, home appliance, etc. În prezent, Paul Niță conduce filiala din România a grupului ID Logistics unde reușește împreună cu cei peste 1800 de colegi să dezvolte echipele, oamenii și procesele specifice depozitelor și operațiunilor transportului.

Din 2017 este membru în consiliul director ARILOG, în mandatul prezent fiind numit Președinte al asociației, iar de peste 10 ani este trainer specializat pe Managementul Depozitării.

Călin Pascu, CEO Tiplog
Călin Pascu
CEO Tiplog
#Paper vs. Digital: trendurile globale ale momentului cu impact în Supply Chain

Călin Pascu este CEO al TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică.

TIPLOG, companie fondată în 2012 de Călin Pascu, a creat un model de afaceri integrat care aduce împreună tiparul, logistica și producția de ambalaje.

Cele mai mari domenii din care provin clienții TIPLOG, ca pondere în cifra de afaceri, sunt cele de retail, Horeca, bricolaj, lanţuri de retail specializate (pet-shops), producători FMCG și producători de textile și echipamente sportive.

Bogdan Gross, CEO re:innovation
Bogdan Gross
CEO re:innovation
#Smart supply chains, from complexity to clarity

Bogdan Gross este fondatorul și CEO-ul re:innovation, o companie de tehnologie care se concentrează pe inovație și automatizare în industria de retail. Bogdan are o experiență vastă, având peste 9 ani de experiență în poziția de Manager IT în diferite companii de retail, urmată de 11 ani în diverse poziții în cadrul RBC.

În timpul activității sale la RBC, Bogdan a implementat mai multe soluții inovatoare axate pe sistemele de casă, promoții și loialitate, inclusiv primul sistem de self-checkout din România. Experiența sa în retail și cunoștințele tehnologice solide l-au transformat într-un lider de încredere, capabil să aducă inovație și eficiență în domeniul retailului.

La începutul anului 2023, Bogdan a fondat re:innovation, o companie specializată în planificarea și automatizarea retailului. Aceasta dezvoltă soluții bazate pe inteligență artificială și oferă servicii de consultanță, implementare și suport local pentru clienți. Bogdan și echipa sa lucrează îndeaproape cu parteneri strategici pentru a oferi cele mai bune soluții personalizate pentru nevoile specifice ale fiecărui client.

Ciprian Moldoveanu, CEO Nordic Food
Ciprian Moldoveanu
CEO Nordic Food
#Logistic Talks

Ciprian Moldoveanu este CEO al Nordic Food și Președinte al Nordic Group, organizație care reunește una dintre cele mai solide structuri de distribuție și servicii din industria alimentară românească.
În aproape 30 de ani de activitate, Nordic a adus pe piața locală sute de branduri internaționale, dintre care peste zece au devenit lideri de piață, prin constanță, parteneriate solide și o cultură bazată pe performanță și seriozitate.

Ciprian a început să lucreze în companie la 16 ani și a trecut prin toate etapele, de la activități tehnice la decizii strategice, acumulând aproape 30 de ani de experiență reală în business.
A absolvit Facultatea de Marketing și Masteratul în Marketing Strategic la ASE București, o perioadă în care și-a descoperit pasiunea pentru înțelegerea comportamentului de consum și pentru adaptarea comunicării, astfel încât mesajele să fie cu adevărat înțelese.

Sub conducerea sa, Nordic a trecut printr-un amplu proces de modernizare și digitalizare, devenind un reper de profesionalism și stabilitate în piață.

Lucian Marin, Managing Partner Marco Polo CEE
Lucian Marin
Managing Partner Marco Polo CEE
#Capabilitățile organizaționale și capabilitățile oamenilor, ingrediente principale ale strategiilor de creștere

Lucian Marin este un lider internațional cu peste două decenii de experiență în dezvoltarea strategiilor comerciale, transformarea modelelor de business și accelerarea creșterii în piețe complexe din Europa, Orientul Mijlociu și America de Nord.

Lucian sprijină companii globale în proiecte de dezvoltare și implementare a strategiei comerciale, brand building și route-to-market, aducând expertiză structurată și o abordare pragmatică pentru crearea de valoare sustenabilă.

Cariera sa include roluri executive de impact în organizații de top, precum The Coca-Cola Company, Lavazza Group, Coca-Cola HBC, L’Oréal și Danone, unde a condus proiecte regionale și globale, de la dezvoltarea strategiilor B2B și lansarea de parteneriate strategice, până la transformări comerciale și programe de capabilități.

Lucian este apreciat pentru capacitatea de a combina viziunea strategică cu implementarea riguroasă, dar și pentru modul cald prin care inspiră echipele alaturi de care lucrează.

Misiunea sa personală este de a dezvolta afaceri care creează condițiile pentru creșterea oamenilor. În centrul parcursului său stau două valori definitorii: impactul și cunoașterea – energii care îl ghidează în toate proiectele pe care le construiește.

Daniela Popescu, Retail Vertical Leader NielsenIQ România
Daniela Popescu
Retail Vertical Leader NielsenIQ România
#Loyalty Programs: from Data to Impact

Daniela Popescu este Retail Vertical Leader la NielsenIQ din februarie 2020; anterior a ocupat poziția de manager în cadrul departamentului de relații cu producătorii al aceleiași companii. În urma fuziunii dintre GFK și NIQ, din 2024, Daniela supervizează activitatea de retail, atât din zona de FMCG, cât și din Tech & Durables.

Daniela a petrecut 10 ani în industria de research FMCG dar experiența ei acoperă și sectoare variate din zona serviciilor (international trade, banking, real estate) în țări din Europa și America Centrală. Serviciile integrate (de la zona de consumer și până la cea de retail audit) precum și acoperirea globală ale NielsenIQ îi permit să evalueze trendurile actuale și schimbările care apar în comportamentul consumatorului și care ne vor influența pe viitor.

Radu Pascu, Commercial Manager RetuRO SGR
Radu Pascu
Commercial Manager RetuRO SGR
#Loialitate prin responsabilitate – cum schimbă SGR relația dintre branduri, comercianți și consumatori

Radu Pascu ocupă poziția de Project and Commercial Manager la RetuRO SGR, compania care administrează Sistemul de Garanție-Returnare pentru ambalajele de băuturi din România. Cu peste 23 de ani de experiență, Radu are o istorie solidă în procesul de supervizare și conducere a activităților și responsabilităților asociate departamentelor comerciale din cadrul unei organizații și de implementare a strategiilor de vânzări transformative.

Radu Pascu este specializat în dezvoltarea de modele inovatoare Route to Market și strategii de tranzacționare moderne pentru afaceri cu o cifră de afaceri anuală de peste 2 miliarde de GBP. Radu este recunoscut și pentru abilitățile sale solide de management și adaptabilitate și excelază în construirea și consolidarea echipelor de profesioniști în marketing pentru a oferi propuneri de vânzare unice clienților. Expertiza sa acoperă gestionarea comerțului, managementul organizațiilor și al oamenilor, procesele de vânzare și diverse tehnici de vânzare.

Andreea Mureșeanu, Head of Distribution & Logistics, Selgros Cash&Carry Romania, Vicepreședinte Asociatia ARILOG
Andreea Mureșeanu
Head of Distribution & Logistics, Selgros Cash&Carry Romania, Vicepreședinte Asociatia ARILOG
#Logistics Talks

Andreea este absolventă a Facultatii de Management din cadrul Academia de Studii Ecoonomice din București (ASE) și și-a continuat studiile cu un Executive MBA organizat de ASEBUSS, care i-a oferit o perspectivă strategică asupra operațiunilor de management și a abilităților de leadership.

Pe lângă rolul său actual la Selgros, cariera sa este marcată de diverse poziții de conducere, inclusiv Director General la Premium Fruct, Director Executiv la Total Fleet Solutions și Manager Operațiuni la Renania Trade SRL – Târgu Mureș. Aceste roluri au contribuit la consolidarea abilităților sale în coordonarea echipelor, dezvoltarea strategiei și îmbunătățirea performanței organizaționale.

Pe lângă rolurile sale executive, Andreea este și voluntară în cadrul Asociației ARILOG. Din 2019, este Vicepreședinte al Asociației, contribuind activ la promovarea celor mai bune practici și la dezvoltarea sectorului logistic din România.

Din 2022, Andreea a reprezentat ARILOG în relațiile cu autoritățile guvernamentale, jucând un rol cheie în adaptarea proceselor logistice la noile cerințe legislative legate de sistemul RO eTransport și asigurând implementarea corectă a acestuia.

Manuela Mancaș, Fondator și Director General AHA Moments
Manuela Mancaș
Fondator și Director General AHA Moments
#Promotions with Purpose: Maximising Value in Uncertain Times

Manuela este unul dintre profesioniștii de renume din industria de research, cu o experiență de peste 18 ani. Ea a fondat AHA Moments în 2021, o agenție locală de cercetare cu creștere accelerată, ce a atins venituri de +1,3 milioane de euro în doar 3 ani de la lansare. „Clienții spun că vin la AHA pentru proiecte de referință, ce implică decizii strategice sau un research și logistică complexe. Ne place să descoperim trasee neexploatate și fiecare proiect pe care îl derulăm este unic”, menționează Manuela ca o rezumare a modului de a fi și de a lucra AHA.

Vesna Fuiorea, Senior Consultant Next Level Trends
Vesna Fuiorea
Senior Consultant Next Level Trends
#Promotions with Purpose: Maximising Value in Uncertain Times

Vesna Fuiorea, fondator Next Level Trends, are +20 de ani de experiență în FMGC și marketing și un portofoliu vast de clienți – companii românești și multinaționale – care au beneficiat de expertiza sa în shopper marketing.

Pentru echipele și companiile care caută programe specializate pentru a-și optimiza vânzările pornind de la înțelegerea comportamentului de cumpărare (shopper insights), Next Level Trends oferă training și parteneriate personalizate.

Ioan Nistor, Economist Șef Banca Transilvania
Ioan Nistor
Economist Șef Banca Transilvania
#Noua realitate economică, de la volatilitate la recalibrare

Ioan Alin Nistor este economist și cadru universitar, ocupând în prezent funcția de Economist Șef al Băncii Transilvania. Având un parcurs academic remarcabil, este Profesor de Finanțe la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde a deținut și funcția de Decan al Facultății de Business timp de opt ani. A predat la universități din străinătate și are o expertiză vastă în domeniul finanțelor corporative, bancar și al finanțelor comportamentale, fiind implicat activ atât în mediul academic, cât și în industria financiară.

Deține un MBA de la University of Hull (2016–2018), precum și o certificare în ESG Investing acordată de CFA Institute. Angajamentul său față de un leadership bazat pe valori a fost consolidat prin absolvirea prestigiosului program Aspen Institute – Public Service Leadership. Și-a extins perspectiva globală printr-un stagiu post-doctoral de cercetare la Universitatea Kobe din Japonia.

Cosmin Moldovan, Fondator Moldovan Carmangerie
Cosmin Moldovan
Fondator Moldovan Carmangerie
#Entrepreneur Talks

Cosmin Moldovan conduce una dintre cele mai importante companii clujene din industria cărnii și preparatelor din carne, pe care a înființat-o în 1994, împreună cu tatăl său Ștefan. De-a lungul anilor, s-a implicat nu doar în dezvoltarea propriei companiei (care astăzi înseamnă 400 de angajați, o rețea de 36 de magazine în Cluj, Bistrița și Bihor, un magazin online, un restaurant, două unități de producție, o secție de gastronomie, un depozit logistic și o fermă de vaci la Mociu, cu linie de procesare și ambalare a laptelui), ci și în susținerea comunității tinerilor antreprenori locali.

Dornic să revitalizeze școlile profesionale și de meserii, Cosmin Moldovan este unul dintre inițiatorii Centrului de Învățământ Profesional Dual pentru Tineri, cu specializare în industria alimentară, dezvoltat în colaborare cu autoritățile locale, Inspectoratul Școlar Județean Cluj, USAMV Cluj și alți agenți economici. De asemenea, din pasiune pentru meseria de măcelar și din dorința de a readuce această meserie în atenția noilor generații, Cosmin Moldovan a inițiat anul acesta, prin Fundația „Ștefan Moldovan”, formarea echipei „Măcelari de elită” cu care România va participa în 2025 la World Butchers’ Challenge, cel mai prestigios eveniment mondial de măcelărie.

Cosmin Moldovan este fondator și președinte al Fundației „Ștefan Moldovan”, președinte al Asociației AgroTransilvania Cluster și al Cooperativei Someș Arieș,  vicepreședinte al Asociației Prison Fellowship Romania, membru în Consiliul de Administrație al G500 Investment, GAL Someș Transilvan și al Colegiului Tehnic ’’Raluca Ripan’’, administrator al Țaga Agro Lact, precum și membru al Romanian Business Leader și ACS Sporting Apahida.

Partners

Imagine logo AUCHAN
Imagine logo JULIUS
Imagine logo coca cola
Imagine logo DANONE
Imagine logo KAUFLAND
Imagine logo RetuRO SGR
Imagine logo Zuzu
Imagine logo Marco Polo
Imagine logo CARREFOUR
Imagine logo ALPIN
Imagine logo caroli
Imagine logo Unilever SCE
Imagine logo Maresi
Imagine logo Ploom
Imagine logo Relex
Imagine logo Tiplog
Imagine logo Senneville
Imagine logo Retail Media Hub
Imagine logo Ad Production