Tiberiu-Danetiu-TRT-2023-500x500

Tiberiu Dănețiu

Director de Marketing

Auchan Retail România

Doctor în economie, cu o experiență de 20 ani în Marketing, Tiberiu Dănețiu participă la crearea și dezvoltarea rețelei Auchan în România, care are în prezent peste 420 de magazine, dintre care 370 în Stațiile Petrom, la introducerea pe piața românească a conceptului de discount generalizat, cât și la punerea bazelor de ecommerce & digital Auchan, în perioada 2015-2019, activând în calitate de Director Inovație. Totodată, este membru în consiliul director AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România), membru al consiliului director al Confederației Patronale CONCORDIA și membru de bord în Auchan Retail România.

În cadrul misiunii sale, participă la definirea și punerea în practică a viziunii, ambiției și strategiei Auchan în România, la construirea proiectului comercial de țară și la definirea și coordonarea diferitelor activități și proiecte din cadrul mixului de marketing: strategia de marcă și strategia client, strategia sortimentală și de dinamică comercială, politicile de preț, fundamentarea conceptelor de distribuție și politica de comunicare publicitară și instituțională.

În centrul preocupărilor sale se regăsește clientul și modul în care Auchan poate răspunde cel mai bine nevoilor și așteptărilor sale – indiferent că este vorba despre produse de bază, de modernitate, de plăcere, confort și servicii – alături de toate soluțiile pentru susținerea puterii lui de cumpărare.

De-a lungul carierei sale, în paralel cu activitatea din domeniul privat, Tiberiu Dănețiu a predat la ASE București, Facultatea de Comerț, și este co-autor al mai multor cărți de Marketing.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial