Jon Wright

Head of EMEA Retail Insights

IGD

Jon Wright conduce departamentul de research al IGD în Europa și are o experiență de peste 15 ani în cercetarea de piață. El a intrat în echipa IGD în 2012. Realizând frecvent vizite de magazine în regiunea EMEA (Europe, the Middle East and Africa), cât și întâlniri cu executivi din retail și producție, Jon surprinde și analizează strategiile comercianților privind noile formate de magazine, mărcile private, campaniile de consumator sau de shopper și marketingul digital. De asemenea, el acoperă zona de alianțe strategice în retail, precum centralele globale de achiziții.
Expertul IGD este responsabil și de proiectul companiei de cercetare intitulat “store of the future” (magazinul viitorului – trad.).
Jon livrează frecvent prezentări la clienții IGD, cât și la evenimentele industriei – fiind un speaker apreciat la conferințele de business ce reunesc seniori manageri din retailul și producția de bunuri de larg consum.
Cu sediul central la Londra, IGD este una dintre cele mai mari companii de cercetare și consultanță specializate pe retail & FMCG.

Rezumat prezentare: La Trade Round Table, Jon Wright ne va dezvălui cum reușesc cei mai de succes retaileri europeni să găsească un echilibru între inovație și profitabilitate, în contextul unei presiuni în creștere pe marjele de câștig din comerț. Ofensiva puternică a retailului cu discount și intrarea pe piață a unor start-upuri inovatoare fac și mai dificilă această misiune și îi determină pe jucătorii consacrați să-și regândească modelele operaționale.

Invitatul special al ediției de anul acesta a TRT va răspunde la întrebările-cheie ale industriei pe acest subiect:

• Care sunt strategiile aplicate cu succes pentru creșterea eficienței pe lanțul de aprovizionare?
• Cum se asigură retailerii că aceste strategii îi ajută să răspundă mai bine cerințelor în schimbare ale consumatorilor?
• Ce tipuri de investiții susțin creșterea profitabilității în comerț?
• Cum arată astăzi modelele operaționale care pun accentul pe eficiență, cu potențial de a susține creșterea businessului în viitor?

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial