iulia pencea_tifetata

Iulia Pencea

Managing Director

Nielsen România

Iulia Pencea a preluat de la 1 februarie 2019 conducerea Nielsen România, cea mai mare companie de cercetare de piață din segmentul de retail audit la nivel local. Din noua poziție, ea are un rol important în continuarea creșterii afacerii Nielsen în România și, în același timp, în consolidarea bunei reputații a companiei în ce privește calitatea serviciilor, a livrabilelor și a consultanței oferite clienților.

Rezumat prezentare : Viața noastră se află într-o continuă transformare, astfel că nevoile evoluează și ele, iar uneori nici măcar nu ne conștientizăm noile nevoi. Brandurile urmăresc încontinuu consumatorii, schimbările demografice, pe așa-zișii “early adopters”, stilul de viață al acestora, pentru a crea produse care le satisfac nevoile.
În acest context, granițele tradiționale continuă să se estompeze la multe niveluri și pe un număr mare de piețe: categoriile se suprapun mai mult ca oricând, retailerii se străduiesc să țină pasul cu noile transformări, iar brandurilor le este tot mai greu să înțeleagă cauzele diminuării unor categorii.

De la noile brookies – un mix între brownies și cookies – și cronut (un hybrid croissant-doughnut sau, în traducere,o gogoașă făcută din aluat de croissant ), până la băuturile B-Life Botanicals și cremele BB Cream – exemplele din FMCG se înmulțesc an de an. Cum se poziționează brandul tău în această piață și care este potențialul său de a remodela categorii?

La Trade Round Table 2019, Iulia Pencea – directorul Nielsen România – te va ajuta să găsești răspuns la această întrebare și va prezenta exemple de branduri care au inovat în piața locală și internațională, fructificând oportunitatea estompării granițelor între categorii. Astfel, vei întrezări perspective noi asupra unui „blurry horizon” în FMCG.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial