Traian Năstase

Managing Partner

iSense Solutions

Dr. Traian Năstase Managing Partner iSense Solutions, are o expertiză rară în cercetare de piață, digital marketing, psihologie și sociologie.
În cei peste 14 ani de research și consultanță a lucrat atât de partea clientului, cât și la una dintre cele mai mari agenții de cercetare de piață.
Are o vastă experiență cu mediul digital, coordonând proiecte de research clasice și digitale pentru o varietate de clienți din industrii precum telecom, banking și asigurări, farma, media, automotive, retail, social și FMCG.
Traian are un doctorat în sociologie și masterate în Psihologie Organizațională și Marketing și Comunicare de Business.
Îl pasionează înțelegerea consumatorului modern și scrie despre asta pe blogul lui, traiannastase.ro.

Rezumat prezentare: Sustenabilitatea, grija pentru mediu, interesul fata de provenienta sau modul in care sunt obtinute produsele pe care le cumpara devin din ce in ce mai importante pentru consumatorul roman al zilelor noastre. Iar acest trend avanseaza rapid: de exemplu, procentul de romani care recicleaza a crescut cu 7% in ultimul an (58% in 2019 versus 51% in 2018, conform iSense Solutions Modern Trends Tracker). Cat de important este asa-zisul “social purpose” al magazinului de unde isi fac romanii cumparaturile? Urmaresc consumatorii campaniile brandurilor legate de acest subiect, sunt influentati de ele? La Trade Round Table 2019 va invitam sa dezbatem acest subiect, dupa ce aflam si parerea consumatorilor.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial