Daiana Scaunasu_tifetata_BUUN

Diana Scăunașu

Client Service Manager

GfK Consumer Panels & Services

Diana Scăunașu conduce echipa de Client Service din cadrul departamentului Consumer Panel Services al GfK România.
Parte a echipei GfK din anul 2006, Diana gestionează conturile unora dintre cei mai importanți jucători din industria bunurilor de larg consum din România. Experiența acumulată din contactul pe care îl are cu diferite categorii FMCG o ajută în a le oferi clienților recomandări solide în ceea ce privește strategia lor de marketing în contextul unui comportament al consumatorilor aflat în permanentă schimbare.
Diana este absolventă a Academiei de Studii Economice din București, fiind specializată în cercetare de piață. În prezent, urmează un program de MBA în cadrul Universității Sheffield din Marea Britanie.
În timpul liber preferă să călătorească în Italia și să cânte la pian.

Rezumat prezentare: Brandurile evoluează în prezent într-un mediu cu multiple provocări pe măsură ce formatele de discount și proximitate câștigă teren, în timp ce hypermarketurile pierd din popularitate. Peisajul este dublat de o presiune mai mare pe veniturile populației pe măsură ce inflația înregistrează creștere și fenomenul de down-trade face din ce în ce mai dificilă păstrarea volumelor în vânzări pe o linie constantă.

Pe de altă parte, există și branduri își continuă evoluția pozitivă în ciuda acestui context. Vom realiza o radiografie a celor mai importante schimbări din industria FMCG și cum se reflectă asupra comportamentului de cumpărare, învățând în paralel din exemplele oferite de cele mai dinamice mărci de pe piața de profil.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial